5 Kasım 2012 Pazartesi

Beni Affet 238.Bölüm

Beni Affet 238.Bölüm Özeti 7 Kasım 2012 Çarşamba Beni Affet 238. Bölüm Özeti Beni Affet 7 Kasım osmanin planini merak ediyorum ama hayatlarini etkiliycek yaziyo bence söyle olucak bahara kemalin bu bebegi istemedine inandircakkemaldenmis gibi mektup falan verebilir bahar kemale ulasamiycak bu yüzden kemalden vazgecicek kemal gidip sonra dönebilir eger kemal olmassa nasil olucak onuda bilmiyorum Körsün demedim heralde. ben feride den bahsediyorum cüneyt çoksa onu da siz dillendirin ne yapayım yani kızayım mı size? Herkes istediği yazabilir. Saygılıyız sorun yok o zaman. Benim niyetim tartışmak değil. Ben haksızlığa uğradığımızı düşünüyorum bu yüzden bu tepkim. Sizinde var sa buyurun kızacak değiliz ama isyan edecek bir durum yok yani bizim cepheyle alakalı .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder