12 Kasım 2012 Pazartesi

Beni Affet 243. 244. Bölüm Özeti 14 15 Kasım 2012

Beni Affet 243 244 Bölüm Özeti 14 15 Kasım 2012


Beni Affet 243. Bölüm
Beni Affet 243. Bölüm Özeti
Beni Affet 244. Bölüm
Beni Affet 244. Bölüm Özeti


cüneyt-feride yazsın diye yalvar yakar olalım diye mi yazıyorlar.pesss yani hakkaten bu gün kötü polis olmayalım ,pozitif olalım diyordum ama işte görünen köy klavuz istmez.senaristler bize kendi elleriyle bir dünya yarattılar,ferideden,cüneytten,aşktn,tutkudan,şimdi o dünyayı kendi elleriyle mi yıkıyorlar :(

Beni Affet 243. Bölüm
Beni Affet 243. Bölüm Özeti

Beni Affet 244. Bölüm
Beni Affet 244. Bölüm Özeti

bu filmde kavusma olmaz bence . eger ki olursa butun gercekler ortaya cikacak ... Beratin Handani hamile biraktigi , Sevgiyi ikisinin yuzunden olumden donmesini . Beratin Bahara tecavuzu . Eylul ile Feridenin kardes olmasini , Eylulun Tunc ile Kozanlari yok etmeye calismalarini , birlikte olduklarini . bi suru sey var yani . bu film pek mutlu bitmez bence .. Eylul'un anne ve babasi olayi ne cabuk unutuldu ? nasil inandilar ki Osman , Zuhre , Cucu ? insan bi teledonla konusmak ister arada sirada . Yani sirf Eylulun yuzu ortaya cikmasin diye bu tip konularin pek ustune gidilmi

5 Kasım 2012 Pazartesi

Beni Affet 238.Bölüm

Beni Affet 238.Bölüm Özeti 7 Kasım 2012 Çarşamba Beni Affet 238. Bölüm Özeti Beni Affet 7 Kasım osmanin planini merak ediyorum ama hayatlarini etkiliycek yaziyo bence söyle olucak bahara kemalin bu bebegi istemedine inandircakkemaldenmis gibi mektup falan verebilir bahar kemale ulasamiycak bu yüzden kemalden vazgecicek kemal gidip sonra dönebilir eger kemal olmassa nasil olucak onuda bilmiyorum Körsün demedim heralde. ben feride den bahsediyorum cüneyt çoksa onu da siz dillendirin ne yapayım yani kızayım mı size? Herkes istediği yazabilir. Saygılıyız sorun yok o zaman. Benim niyetim tartışmak değil. Ben haksızlığa uğradığımızı düşünüyorum bu yüzden bu tepkim. Sizinde var sa buyurun kızacak değiliz ama isyan edecek bir durum yok yani bizim cepheyle alakalı .

3 Kasım 2012 Cumartesi

Alev Alev 7. Bölüm Fragmanı

Alev Alev 7. Bölüm Fragmanı Alev Alev 7. Bölüm Silahlar çekiliyor film tutmaya başlar demedi demeyin ama şu fragmanları birleştirip tek part verseniz iyi olacak bu ne böle parça parça. harika bir bölüm oldu bence gelecek hafta alevin yüzü dahada gülecek murattan ayrılması bence iyi oldu. dizi gerçekten çok başarılı çok severek izliyorum ama iffet diye bir film vardı biraz ona benzetmeye çalışmışlar...olaylarda o şekilde ilerliyor... Alev Alev 7. Bölüm Alev Alev 7. Bölüm Alev Alev 10 Kasım Alev Alev 7. Bölüm Fragmanı