23 Ekim 2012 Salı

Beni Affet 229. Bölüm 25 Ekim 2012

Beni Affet 229. Bölüm Fragmanı Video 25 Ekim 2012 Perşembe Melisacım hem de tecavüz sahnesi birçok dizidekinden daha etkileyici bir şekilde işlendi;en azından Baharın çığlıkları ve Beratın çiftlik evindeki yarı çıplak hali hala aklımda. Olayı çözmüşsün valla. anladım şimdi ben Cüneyt'i. Cüneyt daha önce Feride'nin selimle birlikte olduğunu düşündüğü için hırslandı demek ki. Beni Affet 229. Bölüm Özeti Fragmanı Tüyoları 25 Ekim 2012 Perşembe Beni Affet 229. Bölüm, 25 Ekim 2012 Perşembe günü yayınlanacak olan yeni bölümüyle izleyicilerinin karşısına geliyor.
Beni Affet 229. Bölüm adam o kadar sabretti,kıza dokunmadı,sonra pat dağın ayısı çıkmış almış kızı.o da yediremedi gururuna demekki baktı feride ona yüz vermedi-o otelde metreslik teklifini kabul etmemişti mesala - Feride olayı daha da büyüdü gözünde.ama şimdi ilgisi dağılmış olabilir masum ferideye karşı.e zaten eylülün Cüneyt'i daha önce nasıl ele geçiridiğini biliyoruz değil mi.tüm seksapalitesini kullanmış tavlamıştı.şimdi eylül dururken hiç gariban ferideye tav olur mu.şu an feride'nin yardıma ihtiyacı olduğu için yanında.zaten kendisi defalrca söylemişti.ferideye minnetini yerine getirince eylülün ateşli kolarına geri döner artık.e bir erkek ne ister zaten.ben açıkçası bundan başka bir senaryoya inanamıyorum.senaristler ne yazdıklarını iddiad ediyorlar bilmiyorum ama gördüğüm şeylerden bunu okuyorum kardeşim. kendimi tutamıyorum ya çok kızgınım. Beni Affet 25 Ekim 2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder