28 Ekim 2012 Pazar

Beni Affet 232. Bölüm 30 Ekim 2012

Beni Affet 232. Bölüm 30 Ekim 2012 Beni Affet 232. Bölüm Kemal hic de katil dil kemalin sucu yok demiyorum ama dizi bu bölüm yüzünden cöpe gitdi yaa bu bölüm olacana hemen final bölüm olsun daha iyi offf yaaaaa bu ne.Nazirede hic bisey bilmeden kemale vuruyo bahariyo bu ne bu ne Beni Affet benim icin hic güzel bi dizi dil ama isallah final bölüm iyi biter :'( http://www.haberlook.com/beni-affet-232-bolum-ozeti-30-ekim-2012-sali.html

O Ses Türkiye 29 Ekim 2012

O Ses Türkiye 29 Ekim 2012 şarkıları listesi haberlook.com'da yayınlandı. Tanıtıma ulaşmak için aşağıdaki url'ye tıklayın.
O Ses Türkiye 29 Ekim 2012

26 Ekim 2012 Cuma

Lale Devri 87. Bölüm Fragmanı 3 Kasım 2012

Lale Devri 87. Bölüm Fragmanı 3 Kasım 2012
Lale Devri 87. Bölümü 3 Kasım 2012 Cumartesi akşamı Fox TV ekranlarında
Çınar hangi sözünü tuttu ki babam iyileşsin hayatımızdan çıkacaklar sözünü tutsun.. birileri Çınara sözlerini tutma konusunda dikkatli olmasını söylesin lütfen.. yusuf Çınarı döverken kafasına falan mı vurdu acaba.. biraz unutkan gördüm Çınarı da.. Lale Devri 87. Bölüm Fragmanı
Lale Devri 3 Kasım Bölümü

Lale Devri 87. Bölüm Fragmanı ve Özeti İzle 3 Kasım 2012 Cumartesi Yeni Bölüm Fragmanı Hd olarak eklendi… Fox Tv‘nin sevilen dizisi Lale Devri bu haftada heyecan dolu bir bölümle izleyicilerini hayretler içinde bırakacak. Yayınlanacak olan yeni bölümde …

23 Ekim 2012 Salı

Beni Affet 229. Bölüm 25 Ekim 2012

Beni Affet 229. Bölüm Fragmanı Video 25 Ekim 2012 Perşembe Melisacım hem de tecavüz sahnesi birçok dizidekinden daha etkileyici bir şekilde işlendi;en azından Baharın çığlıkları ve Beratın çiftlik evindeki yarı çıplak hali hala aklımda. Olayı çözmüşsün valla. anladım şimdi ben Cüneyt'i. Cüneyt daha önce Feride'nin selimle birlikte olduğunu düşündüğü için hırslandı demek ki. Beni Affet 229. Bölüm Özeti Fragmanı Tüyoları 25 Ekim 2012 Perşembe Beni Affet 229. Bölüm, 25 Ekim 2012 Perşembe günü yayınlanacak olan yeni bölümüyle izleyicilerinin karşısına geliyor.
Beni Affet 229. Bölüm adam o kadar sabretti,kıza dokunmadı,sonra pat dağın ayısı çıkmış almış kızı.o da yediremedi gururuna demekki baktı feride ona yüz vermedi-o otelde metreslik teklifini kabul etmemişti mesala - Feride olayı daha da büyüdü gözünde.ama şimdi ilgisi dağılmış olabilir masum ferideye karşı.e zaten eylülün Cüneyt'i daha önce nasıl ele geçiridiğini biliyoruz değil mi.tüm seksapalitesini kullanmış tavlamıştı.şimdi eylül dururken hiç gariban ferideye tav olur mu.şu an feride'nin yardıma ihtiyacı olduğu için yanında.zaten kendisi defalrca söylemişti.ferideye minnetini yerine getirince eylülün ateşli kolarına geri döner artık.e bir erkek ne ister zaten.ben açıkçası bundan başka bir senaryoya inanamıyorum.senaristler ne yazdıklarını iddiad ediyorlar bilmiyorum ama gördüğüm şeylerden bunu okuyorum kardeşim. kendimi tutamıyorum ya çok kızgınım. Beni Affet 25 Ekim 2012

Beni Affet 228. Bölüm 24 Ekim 2012

Şimdi kemal kozan malikanesine geri dönüyosa tunçun odasınıda kemallere verirler osman tunçu evden gönderecek bence kemaller geldiği için nedersin Beni Affet 228. Bölüm Özeti 24 Ekim 2012 Çarşamba Her gün yayınlanan bölümleriyle takipçilerini kendisine bağlayan dizi Beni Affet 228. Bölümü ile 24 Ekim 2012 Çarşamba günü Star TV ekranlarında yayınlanacak. Beni Affet 228. Bölüm cüneytin ferideyi düşünmesi bile yetmiyo artık atağa geçmeli onu çözmekten aslında şöyle düşünüyo demekten yoruldum valla cüneyt odunu delirticek bizi yakındır. Beni Affet 24 Ekim 2012 izle

21 Ekim 2012 Pazar

Beni Affet 227. Bölüm Fragmanı 23 Ekim 2012

Beni Affet 227. Bölüm 23 Ekim 2012

Beni Affet 227. Bölüm Beni Affet 227. Bölüm Fragmanı İzle 23 Ekim 2012 Salı Yeni Bölüm Fragmanı Sitemizde Sizlerle… Hafta içi her gün Star Tv ekranlarında yeni bölümlerini bizlerle buluşturan Beni Affeti aşağıdaki linkten izleyebilirsiniz.Beni Affet 23 Ekim 2012

16 Ekim 2012 Salı

Beni Affet 17 Ekim

Beni Affet 17 Ekim 2012

Beni Affet 223. Bölüm
Beni Affet dizisinin yarın yayınlanacak olan 223. Bölüm Fragmanını aşağıdaki linke tıklayarak ulaşabilirsiniz. Müfit geçen bölüm tam içeri girecekken naoşun heyecanından nerdeyse yere kapaklanıyodu yaaa inş müfit ve nazoş arasında bişey olur. o mahalleyi görünce değiştiriyorum artık tahammülüm yok oraya perihancım evet canım ya ama emelin dediği oldu nazoş bile aşk yaşayabilir. Ferideye aşık olmaz yoksa oktay konusu kendini tekrarlar hem admin güzel olacak dedi belki feride ablası olduğunu öğrenirse tuncun yardımıyla ablasını arar ama cüneytin bilmesini istemediği için ferideyle tuncu yanlış anlar olamaz mı? Beni Affet 17 Ekim

13 Ekim 2012 Cumartesi